Followers

Monday 9 July 2012

PANAS!!! Tembelang Anwar pecah lagi!!!

Penasihat PKR didakwa pernah 'hentam' Pas, DAP


ZAMIL Ibrahim menunjukkan cakera padat dan butiran perbualan berkaitan Anwar Ibrahim menghentam parti dalam pakatan pembangkang 
PETALING JAYA 9 Julai - Bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Kedah, Zamil Ibrahim akan mendedahkan rakaman Datuk Seri Anwar Ibrahim 'menghentam' rakan sekutunya dalam satu mesyuarat tertutup Parti Keadilan Rakyat (PKR) Zon Utara di Pulau Pinang pada 9 Januari 2008.

Menurutnya, beliau akan mengambil tindakan itu jika Ketua Pembangkang tersebut gagal menjawab secara jujur mengenai rakaman berkenaan yang diterima dalam bentuk cakera padat (CD) daripada seorang Ketua Cabang PKR di Kedah.

Dakwanya, rakaman selama lima minit dan 20 saat menerusi telefon bimbit milik ketua cabang itu antara lain memaparkan kenyataan Anwar yang menghentam DAP selain menyifatkan Pas sebagai sebuah parti yang hanya disokong oleh golongan Melayu di kampung. (Sedutan dari Utusan Malaysia 10 Julai 2012)

Inilah perangai sebenar manusia Anugerah Tuhan ini. Depan A dia kutuk B dan C, depan B dia kutuk A dan C, depan C dia kutuk A dan B.

No comments:

Post a Comment