Tuesday 19 November 2013

Anwar Terpaksa Menipu Lagi!!!

Apabila disindir pedas oleh DS Najib mengenai 40,000 pengundi Bangladesh, Anwar hari ini tampil menafikan bahawa beliau pernah menyebut tentang pengundi Bangladesh tersebut. Malah beliau menuduh fitnah mengenai pengundi Bangladesh ini hanya ditimbulkan oleh blogger-blogger Umno dan carian dalam internet tidak akan dapat menghubungkan beliau dengan dakwaan pengundi Bangladesh tersebut.

Pembohong besar Bang Non! 

Dia sendiri mencipta fitnah tersebut dan mencanang di merata ceramah, tetapi kini cuba menafikan pula!

 

Aku cari 5 minit je, aku dah jumpa dua link dari Harakah mengenai kes ini.

1. http://bm.harakahdaily.net/index.php/headline/18911-jpm-bawa-ribuan-warga-asing-masuk-untuk-mengundi

    Link ini dengan tajuk "JPM bawa ribuan warga asing masuk untuk mengundi" dikeluarkan oleh Harakah pada 2 Mei 2013, tiga hari sebelum PRU13. Memang warga Bangladesh tidak disebut di sini, tetapi warga Sabah & Sarawak serta Thailand, Kemboja, Pakistan, Myanmar dan Indonesia disebut. Angka 40,500 juga disebut. Semua "pendedahan" itu dikaitkan dengan Anwar.

2. http://bm.harakahdaily.net/index.php/headline/18899-jika-spr-menipu-rakyat-sedia-bangkit

   Link kedua ini juga dikeluarkan oleh Harakah pada hari yang sama. Yang ini lebih panjang jelas menyebut mengenai pengundi Bangladesh. Antara yang disebut ialah "Pada 2hb Mei 2013, Datuk Seri Anwar Ibrahim dijangka mendedahkan bukti ketibaan para pengundi Bangladesh ini". Of course, pendedahan itu tidak pernah dibuat oleh Anwar pada hari itu atau pada 3 atau 4 Mei sebelum mengundi, hanya pembogongan besar!

Apakah Harakah menipu? Sekiranya Harakah menipu, Anwar perlu menyaman Harakah, bukannya menyalahkan Umno.

Inilah seorang penipu paling besar dalam sejarah Malaysia. Bila kantoi dengan satu penipuan, dia akan mencipta penipuan baru untuk menutup penipuan terdahulu. Mungkin dia ingat rakyat Malaysia masih bodoh.

You are finished Mr Anwar!

No comments:

Post a Comment